Keresőoptimalizálás
Ma már szinte egyik cég vagy vállalkozás sem tud meglenni az online megjelenés nélkül. Mindenki az interneten keres, ha szüksége van valamire, és szinte mindenki a Google keresőjét használja. Éppen ezért kiemelten fontos minden cég és vállalkozás számára a keresőoptimalizálás.
Hogyan lehet keresőoptimalizálni egy weboldalt?
Több megoldás is létezik a feladatra, és általában egyszerre alkalmazzuk őket. Csapatunk nagy tapasztalattal rendelkezik a keresőoptimalizálás területén, legyen szó szolgáltatásról vagy webáruházról, ránk biztosan számíthat. Munkáinkra garanciát vállalunk, és kedvező feltételekkel és árakkal várjuk minden ügyfelünket.
- A weboldal rendszeres frissítése hírekkel
Egy szakmába vágó blog különösen jó ötlet. Egyrészt a látogatók folyamatosan új információkhoz jutnak, ezáltal visszatérnek majd a weboldalra, másrészről jól körbe lehet járni a releváns kulcsszavakat, mindegyikre lehet aloldalt építeni, majd ezeket a későbbiekben megfelelően optimalizálni. Több legyet egy csapással. - Google Adwords hirdetések létrehozásával
A Google Adwords nagyon jó szezonális hirdetési lehetőség induló vállalkozásoknak, vagy azoknak, akik szeretnének több látogatót a weboldalukra. Hátránya, hogy folyamatosan fizetni kell a megjelenésekért, és azoknál a kulcsszavaknál, ahol nagy a verseny, elég magas egy kattintás ára. Előnye viszont az, hogy szinte azonnal a találati lista élére lehet kerülni egy friss weboldallal is. - Linképítéssel
A linképítésnek több alkategóriája is létezik: linkkatalógusban elhelyezett linképítés, PR cikkes linképítés és sajtóközleményes linképítés. Mindegyiknek megvan a maga előnye, és érdemes akár mindegyik módszert kipróbálni.
Az optimális megoldás az, ha egy adott weboldal egy adott keresőszóra az első oldalon megtalálható. Ezt a célt rendkívül nehéz elérni, és csak tapasztalt csapattal érdemes belekezdeni.