PR cikkes linképítés
A linképítés széles körben elterjedt keresőoptimalizálási módszer, de sokan nem tudják, mi is áll a fogalom mögött. Sajnos sok az átverés és nagyon jól a körmére kell nézni annak, aki ezzel foglakozik. Mire is kell figyelni?
Milyen a jó PR cikk?
A jó PR cikk azt a vállalkozást mutatja be, amelynek a weboldalára hivatkozik. Hossza nem túl rövid, ajánlott minimum 1000 karakteresnek lennie, de ha hosszabb, az nem probléma. Nem szabad telerakni kulcsszavakkal, lehetőleg a teljes cikkben 1-2 alkalommal forduljon csak elő. A cikkhez kapcsolódó kép használata előnyös, de nem kötelező. A lényeg az, hogy a cikket olvasó személy és a Google keresőrobotjai is úgy lássák, hogy az írás teljesen természetes, értelmesen megfogalmazott, tagolt és ajánló jellegű.
Milyen legyen a PR cikket megjelenítő domain?
Ez a kérdés már jóval nehezebb. Nagyon fontos, hogy a Google bizalmat szavazzon neki, szóval ne egy friss domainről érkezzen a link. Érdemes minimum 3-4 éves domainekről gyűjteni az ajánlásokat, de természetesen nemcsak a kor számít, hanem a domain megbízhatósága és PR értéke is. Linképítés előtt érdemes lehet kikérni a domainpark adatokat a linképítő vállalkozástól, hogy le lehessen ellenőrizni a fontosabb paramétereket.
A Google index létfontosságú
Ami különösen fontos, hogy a kiépített linkek kerüljenek be e Google indexbe. Sok megrendelő ezzel nincs tisztában, és ezen a ponton sok cégnél fekete pont írható fel. Ha a Google nem veszi be az indexébe, akkor az olyan, mintha nem is létezne. Nincs hatással a kiépített link a weboldalra, és az ügyfelek feleslegesen fizetnek a szolgáltató cégnek. Aki a havidíjas megoldást erőlteti, az nagyon gyanús. Miért is kell havonta fizetni? Azért, mert egy nagy lehúzás az egész kampány. Ha egy PR cikk jól ki van építve, azzal többet nem kell dolgozni, egy idő után meghozza a kellő hatást.
Hogyan lehet ellenőrizni a linkek indexelését?
Mindenképpen listát kell kérni a kiépített linkekről, és a böngészőben be kell írni az URL elé a „site:” kulcsszót. Ezzel a módszerrel lekérhető a Google indexből a keresett URL. Ha nincs találat, akkor bizony a kiépített link teljesen haszontalan.
Mit várhatnak el tőlünk az ügyfeleink?
- Minden esetben egy kulcsszókutatással indítunk, hogy csak azokra a kulcsszavakra legyen linképítés, amelyre mások is valóban rákeresnek.
- A PR cikkeink hossza minimum 1500 karakter, amelyet erre szakosodott szövegíró készít. A cikkek értelmesek és megfelelnek a Google elvárásainak.
- A domainek saját tulajdonban vannak, megbízhatóak, és a Google index is garantált.
- A kampány végén listát küldünk az elkészült linkekről és a helyezések állásáról is.
- Nincs havidíj, ha az eredmény megfelelő, nem kell többet fizetni. Rugalmas és költséghatékony megoldás.
Amennyiben további kérdése van, vagy szeretne néhány PR cikket saját weboldalára, keressen minket bizalommal.