Forgalomnövelési tippek webáruházak számára
Sajnos sok esetben előfordul webáruházak esetén, hogy erős kezdés után gyenge folytatás következik. Ilyenkor alaposan ki kell vizsgálni az okokat, és amennyiben lehetséges, modern forgalomnövelési technikákat kell bevetni a jobb eredmények érdekében.
Forgalomnövelési tanácsok
Első körben mindig érdemes körbenézni a konkurenciánál, és ha az tapasztalható, hogy az ő weboldaluk modernebb, akkor sajnos fel kell újítani és a többi versenytárséhoz kell igazítani a rendszert. Ilyenkor több eset lehetséges. Vannak olyan esetek, amikor pár grafikai ötlettel feldobható a weboldal, de sajnos az is előfordul, hogy teljesen újat kell készíteni. Ha valaki nem tudja egyedül eldönteni ezt a kérdést, akkor érdemes szakemberekhez fordulni.
Következő körben érdemes átgondolni az online marketing lehetőségeit. A forgalomnövelés legjobban a közösségi oldalakról, keresőkből vagy éppen a hírlevelekből maximalizálható. Mivel minden terület más, ki kell próbálni a lehető legtöbb online marketinges megoldást, és amelyik a legtöbb forgalmat generálta, az mellett kell maradni. Semmiképpen nem szabad egy rossz irány alapján elítélni az összes többi lehetőséget, kitartóan végig kell próbálni mindent.
Legvégső esetben az offline marketinget is lehet erősíteni, de az emberek többsége már immunis ezekre a hagyományos megoldásokra (szórólap, újsághirdetés, stb.). Ha valaki mégis ilyen mellett dönt, akkor mindenképpen olyat válasszon, ami nagyon figyelemfelkeltő. Érdemes megpróbálni a helyi vagy országos rádiókat, tv-ket, nagyobb bevásárlóközpontok hirdetési felületeit. Sajnos a jó offline reklám drága, az olcsók pedig nem hatékonyak. Azt a pénzt, amit erre a célra költene valaki, jobban jár, ha az online marketingbe fekteti.