Minőségi online marketing szolgáltatások!
Marketing infóbörze online

A PR cikkes linképítés fontossága

A linképítés az egyik legjobb online marketinges tevékenység, amit csak el lehet képzelni. Nagyon hasznos, mert amellett, hogy értékes látogatókat vonz az adott weboldalra, még a keresőmotorok is nagy előnyt biztosítanak azoknak a weboldalaknak, amiket sokan linkelnek. A linkelés tulajdonképen olyan, mint egy ajánlás. Minél több van belőle, annál jobb lesz a híre valakinek.

PR cikkes linképítés

Régebben kevesebb energiát kellett beletenni a linképítőknek a siker érdekében, mint manapság. Ma már fontos a linket adó domain kora, megbízhatósága, sebessége, stb. Természetesen a link környezete sem mindegy, sőt a link erejét a releváns szövegkörnyezet felerősíti. A linképítés egy összetett folyamat, amit ha valaki jól szeretne elvégezni, akkor nagyon sok mindenre kell figyelnie.

Egy linket adó domain esetén érdemes az alábbi tulajdonságokat is figyelemebe venni:

  • A domainre mutató linkek száma, azok minősége
  • Az oldalra mutató linkek száma
  • Az adott oldal kulcsszóhasználata
  • A kimenő linkek kulcsszóhasználata
  • A domain, mint márka erőssége
  • Felhasználói élményforgalmi adatok
  • A weboldal közösségi mutatói
  • Domain szintű kulcsszóhasználat

A linképítés azonban nem minden, csupán a weboldal sikerének 50%-át adják. Fontos, hogy maga a linkelt aloldal is megfelelően legyen felépítve, és alkalmazza és betartsa azokat az elvárásokat, amelyeket a keresőrobotok megkövetelnek.

A PR cikkes linképítés során nem csupán egy link kerül kiépítésre, hanem egy releváns cikk születik, amiben meglinkelik a legfontosabb kulcsszót. Így egy olyan erős link építhető, amely hiteles, és garantáltan meghozza a várt eredményt. Ilyen linkekből jóval kevesebb kell, mint a korábban megszokott és elterjedtté vált katalógus linkekből. A tapasztalatok azt mutatják, hogy egyre kevésbé veszik figyelembe a keresőrobotok a különböző katalógusokból érkező linkeket.

Címke: Linképítés
Dátum: 2019-04-17